DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pondělí 27. února 2017

Home » » Recenze/review - MORDBRAND - Wilt (2017)

Recenze/review - MORDBRAND - Wilt (2017)


MORDBRAND - Wilt
CD 2017, Carnal Records

Její pohled začínal mít popelavou barvu unavené šelmy. Dříve tak energická dívka se pomalu ztrácela před očima. Nespala již dlouhé měsíce. Unavená, se zvláštním smutkem ve tváři. Trápily jí děsivé noční můry. Bála se nechat poklesnout svá víčka. Umírala. Přesto každý večer poslouchala novou desku MORDBRAND.

Novinka "Wilt" byla pro mě jednou z nejočekávanějších novinek letošního roku. Jako oddaný fanoušek švédského death metalu jsem byl nadmíru potěšen, když mi do mé schránky přistálo nové CD. Opět morbidní láska na krhavý pohled, znovu nepříjemně přitažlivý mráz v kostech. Tohle všechno byly mé první pocity z novinky. Album pak časem ještě uzrálo a neustále jsem objevoval nová a nová temná zákoutí, neotřelé riffy, ledové nápady. Tuhne mi krev v žilách!



Novinka MORDBRAND zní jako ozvěna starých dobrých ENTOMBED, DISMEMBER, NIHILIST, GRAVE, EVOCATION, potažená plesnivou vrstvou ledu. Jednou za mnou zaklaplo víko od sklepa v horské chalupě. Zapomněli na mě ve tmě a za těch pět hodin, které jsem tam strávil, jsem potkal všechny své démony. S "Wilt" je to hodně podobné. Také má v sobě ošklivě temnou jiskru starých pohřebišť. Chladné jsou melodie na této desce, morbidní je hlas. Líbí se mi celková nálada, vlastní výraz, fascinuje mě schopnost kapely na mě přenést tunu smutně černých emocí. Nové album opravdu zní jako ozvěny nemrtvých ze záhrobí. Drsně, švédsky, studeně. Připomíná mi opuštěnou kobku, někde na severu, kde si dávají rande démoni se smrtí. Vynikající, ledový death metal plný temnoty! 


sumarizace:

Novinka MORDBRAND zní jako ozvěna starých dobrých ENTOMBED, DISMEMBER, NIHILIST, GRAVE, EVOCATION, potažená plesnivou vrstvou ledu. Jedná se opět o morbidní lásku na první pohled, znovu mám nepříjemně přitažlivý mráz v kostech. Album časem ještě uzrálo a neustále jsem objevoval nová a nová temná zákoutí, neotřelé riffy, ledové nápady. Tuhne mi krev v žilách! Nahrávka má v sobě ošklivě temnou jiskru starých pohřebišť. Chladné jsou melodie na této desce, morbidní je hlas. Líbí se mi celková nálada, vlastní výraz, fascinuje mě schopnost kapely na mě přenést tunu smutně černých emocí. Nové album opravdu zní jako ozvěny nemrtvých ze záhrobí. Drsně, švédsky, studeně. Připomíná mi opuštěnou kobku, někde na severu, kde si dávají rande démoni se smrtí. Vynikající, ledový death metal plný temnoty! 

Asphyx says:

The new album by MORDBRAND sounds like an echo of the good old ENTOMBED, DISMEMBER, NIHILIST, GRAVE, EVOCATION and it is covered with mouldy ice layer. Again, this is a morbid love at first sight. I have the uncomfortable cold in my bones, again. The album matured over time and I was discovering new dark corners, fresh riffs and cold ideas with every time I listened to this. My blood solidifies in my veins! The album has a dark sparkle of old graveyards. The melodies are cold, the voice is morbid. I really like the whole mood, expression and I am fascinated by the band´s ability to bring tons of dark black emotions on me. The new album honestly sounds like echoes of undead from graves. Harshly, Swedish, coldly. It feels like an abandoned dungeon somewhere in the North where Death and daemons are having dates.  Excellent cold death metal full of darkness! 

Tracklist:
1. Bleed into Nought
2. Delivering the Gods
3. Worship Predation
4. At the Larvae Column
5. Throes of Glorious Death
6. To Pursue Damnation
7. Venomous Myrrh
8. Wilt
9. Give in to Oblivion

Share this games :

TWITTER